IT'S FEBRUARY

10:59 PM

Hello! It has been so long since I've written something here. Sorry guys, I'm actually involved in a competition so I spend a lot of time learning. Boring. Winter surprised us this week, I didn't expect that snow would be falling until December. I didn't have any fashion post released unfortunately but I went on the little photo shoot today so I thought it would be nice to share them. I promise to write something concrete asap.

Witam! Minęło już tyle czasu odkąd pisałam tutaj cokolwiek. Przepraszam moi drodzy, ale jestem zaangażowana w pewien konkurs więc spędzam większość czasu na nauce. Nuda. Zima nas zaskoczyła w tym tygodniu. Nie spodziewałam się, że śnieg spadnie jeszcze przed grudniem. Nie dodawałam niestety ostatnio żadnych postów na temat mody, ale byłam dzisiaj na krótkich zdjęciach więc pomyślałam, że w sumie mogę się nimi z wami podzielić. Obiecuję napisać coś konkretnego tak szybko jak to możliwe!








Cool.

You Might Also Like

12 comments

  1. Lovely photos, love the look xoxo


    http://thefurthestthingfromperfect.blogspot.com/

    ReplyDelete
  2. You look stunning,love the photos and the cardigan,perfect for winter.
    xx

    http://zeberry.blogspot.ba/

    ReplyDelete
  3. I love this cardigan! So cozy and warm but still stylish!

    xo,
    Abby of Life in the Fash Lane

    ReplyDelete
  4. Amazing look!

    http://valerysdailyinspiration.blogspot.com

    ReplyDelete
  5. Love this outfit it looks so cosy <3 p.s adore your hair it's gorgeous x

    Jenny | Krystel Couture

    ReplyDelete
  6. Lovely pictures, you look super cosy is your jumper, especially with the snowy background!
    www.bequiche.com

    ReplyDelete

Popular Posts

Like us on Facebook

Flickr Images

Instagram